امشب غمگین ترینم
 
اسیر قفس ... ترانسکشوال اف تو ام
.......
 
 

امشب دلم گرفته غمی بزرگ در وجودم موج

 

میزنه غمی که تکرار بیانش دیگران را خسته از

 

من کرد منی که غرورم به محکمی کوهی

 

 

استوارست .... من از ترحم گریزانم

 

خواستن_توانستن= تمام بودن من

 

 

تموم انسانیت+محرومیت از عشق(ترنس)=ترحم

 

بیخردان

 

 

دلم گرفته از مردمی که سراسر محرومند و برای

 

یک زخم کوچیک ترحم میکنند

 

 

ثروت یک انسان: شعور، فهم ،درک،عاطفه،

 


ایمان حقیقی،صداقت،وفاداری

 

و فقر یک انسان:خودبینی و عدم احساس

 

من در تاریکی گرفتار شدم و مردمان دیگر در سراب

 

آرزوهای خود... چه حیرت انگیز! مساوی شدیم.

 

سخت زندگی رو میگذرونم در قفسی که ساخته

 

شده از جنس زن ... پسر بیچاره نه آرزویی داری

 

نه عشقی مرد وجودش پنهان شده و این قفس

 

مانع رسیدن او به آرزو شد

 

 

امشب ماه من پیدا نیست

 

 

من که هر شب در

 

آسمان برایش غزل عشق می خوندم

 

پس کجاست ماه من؟!

 

به کدامین ستاره پر نور دل بست که من از یادش

 

رفتم! ماه من بیخبر رفت و غزل نا تمام ماند

 

کاش ماه من میدونست که من هرشب فقط به او

 

می نگرم نه به ستاره های دلفریب چشمک زن

 

امشب درد من سنگین تر از همه ی شبهاست

 

گمشده ای دارم........ خدایاااااااااااااااااااااااا

 

حتی ماه آسمون خدا هم به من وفا نکرد

 

عزیز دل من، ماه من، بمن دل نبستی

 

من دلبستنی نیستم دوست داشتنی نیستم

 

ماه من نمیخوام در تاریکی من حرومت کنم

 

هرشب که برایت غزل عشق میخوندم تو فقط

 

نگاهم میکردی و حرفی نمیزدی

 

من از معصومیت نگاهت بغض کردم

 

نمیدونستی چقدربهت دل بستم

 

دلت میخواست بگی من سهم تو نیستم

 

اما نگفتی ..........

 

چقدر امشب غمگینم حتی دیگر ماه هم در

 

آسمان خدا ندارم

 

ای خاک تو آغوشت رو برایم باز کن به

 

انتها رسیده ام

 

غمی در سینه سنگین است

 

گله از کسی نخواهم کرد تموم زندگیم

 

گله از روزگار بی عدالت است

 

من خاک پای تموم عزیزانی ام که به تنهاییم

 

سلام کردند گرچه  رهایم کردن

 

 

رفتن بهانه نمی خواهد اراده می خواهد

 

 

من در نبرد این واژه اراده ام همیشه زیر صفر است!

 

 

دل دادن آسان و دل کندن سخته

 

 

و اینروزها آسان دل دادن و آسان دل کندن مفهوم

 

 

انسانیت شد!

 

 

و جمله ی "دوستت دارم" یک عادت

 

 

 

وجود پر از تکرارم زجری شد برای عزیزانم که هرگز

 

 

نتونستند خوبیهای منو باور کنند گرچه شاید

 

 

بدترینها بودم و بهترینها در انتظارشانند

 

 

آرزو می کنم که بهترینهایشان قدرشان را بدانند و

 

 

هرگز تنهایش نگذارند

 

 

ای دل من  باور کن تو مرد تنهای زمینی

 

غرورت رو بشکن اشک بریز خودم در

 

آغوشت میگیرم

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سيد اميرعلي
ساعت23:19---22 آذر 1391
من حاله اين روزاتو درك كردم.اين غمو كشيدم داداشم.

نميشه به چشمات بگي نبينه نميشه به گوشات بگي نشنوه نميشه به قلبت بگي نطپه نميشه به دلت بگي دلبسته نشه.مرد ميخواد با اين غم صبوري كنه!

اي واي ازين تقدير..........
پاسخ:سلام داداش گلم.ممنون که درک میکنی کوچیکتم.


شیدا
ساعت23:32---21 آذر 1391
درختان به من آموختند

که پایبندی هرکس

به اندازه ی ریشه های اوست....

به هر درختی نمی توان تکیه کرد !!




پاسخ:ممنون. خیلی زیباست!


nafas
ساعت18:46---21 آذر 1391
elahiii..cheghad to delet ghamee dorst mishe ishalla

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 20 / 9برچسب:, :: 23:37 :: توسط : تنهای زمین

درباره وبلاگ
همیشه حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش هر کسی به اندازه حرفهایی ست که برای نگفتن دارد (دکتر شریعتی)
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تی اس در زندان تن و آدرس tsworld.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 1043
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 1